fredag 25 februari 2011

Minus 2 kilo...

...visade vågen idag på morgonen! Wohooo!! Jag har ju inte varit sugen på mat, och när jag ätit de senaste dagarna så har det liksom varit nog efter en halv normal portion! I tisdags åt jag en risifrutti, inte så mycket mer i onsdags... och då fick jag ont i magen när jag väl försökte trycka i mig lite! Men kilorna lär väl komma tillbaka... they always do!

Fast det är klart... vårruset och beachen 2011 väntar ju... och så ska jag ha den näst snyggaste klänningen på Agnes och Rickys bröllop under våren! Så nästa vecka får det nog bli lite hårdträning... haha!

Idag när Emil och jag  hade vaknat låg vi kvar i sängen och läste några böcker (vilket vi gör hela dagarna... hoppas han börja läsa själv snart! Haha!) frågade jag Emil om mamma kunde få en kram... Emil tittade lurigt på mig och sa "neeej" i nästa sekund fick jag världens gosigaste kram... efter det kom en puss! Gulligaste ungen! Så skulle man börja varje morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar