fredag 3 augusti 2012

Behöver lite hjälp...

Har börjat speckulera om hur vi ska ha det i hallen uppe... vet inte när vi ska göra i ordning den men ändå! I hallen uppe har vi en snygg tapet... men det är för mycket på 4 väggar. Fundera på att spara en, kanske 2... VILKEN? Eller vilka? Jag kan inte bestämma mig...

1: Väggen bakom bokhyllan?
2: Väggen med garderoberna? Eller bara garderobsdörrarna? Eller tvärt om?
3: Väggbiten i trappen? (fast den biten är sönder på en del ställen)
4: Vid fönsterna?
5: Ta bort allt i hopa?


Jag är inne på en randig tapet... liggandes! I alla fall nere... men det kanske se dumt ut att ha en nere och en uppe när hallen hänger ihop??

2 kommentarer:

  1. Snygg tapet! :) Hmm, jag tycker det ser läckert ut där bakom bokhyllan. Eller ta bort allihop och ha den randiga som du skrev om, både nere och uppe vid väggen längst trappan. Om du förstår vad jag menar. :)

    SvaraRadera
  2. Åh din tapet som är så fin. Jag tycker det skulle vara kul att spara den väggen som är vid trappan så man har samma både uppe och nere och binder ihop hallarna. Kanske inte lika roligt om tapeten är sönder dock. Annars gillar jag väggen med garderoberna. Måla dörrarna vita eller bara låt det va som det är och gör det när tapeten på dörrarna börjar se för jäklig ut.
    Puss o kram Maggan :-)

    SvaraRadera