söndag 3 juli 2011

Köket

Nu går det undan... nu sitter det gips också på väggarna!

I fredags såg det ut så här...




Och nu ser det ut så här!




Igår kväll skulle Mattias och jag ha varit på våra kompisars 50 (25+25)årsfest... Emil var ner körd till mormor och morfar, han skulle sova där! Han hade sin väska med sig med sina motorcyklar och pixiböcker... Lycklig! Mattias och jag stannar till hos ett annat kompis par för att invänt taxi till festen. 2 minuter efter jag hade svalt ner drinken ringer min mamma... Emil har 39,4. Det var ju bara att skicka Mattias till festen och vända kosan hemåt och invänta sjuktransporten som skulle hämta Emil, med vår bil! I detta fallet fick min svåger rycka ut... Emil bara hängde där han satt hos mormor! Usch, vilket dåligt samvete jag fick... Men jag vet ju samtidigt att Emil får febertoppar på 2 sekunder, så det är inte så mycket jag hade kunnat ana innan! Han fick i sig en piggelinglass, lite juice och några cornflakes... medan han tittade på sin Pimi (Pingu).
Idag har han varit piggare, men ändå lite hängig och febrig...dock inte lika hög! Vi ha haft tv-dag - Pingu, Bilar och Fåret Shaun... Emil, han passa på medan pappa också är lite slö! Haha! Vi har tagit en lite runda på byn i vagnen, kollade på båtarna och på vågorna.
Hoppas han är lite piggare imon... På tisdag hade vi planerat in att åka till kalmar hela familjen men vi får väl se! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar