fredag 1 juli 2011

Pms-kärring och kakmonster

Ja jo... godis är inga problem, förutom choklad! Men kakor... oj jösses!! Och sen går man in i affären och vad står där, en massa kakor direkt innan för dörren!! De vet hur de ska sälja de där butiksägarna (=i detta fallet min svärmor)... Hmf! Mmm, så nu sitter jag här och småskakar.



Brukar inte känna av det men denna månaden är det kaos i lilla mig... verkar få inte få en liten dos pms varje månad utan det kommer i en klump då och då! Vet inte vilket jag egentligen föredrar men... Grrr! Och det hjälper ju inte så mycket att man ha blivit ett kakmonser mot sin vilja! Jag skulle äta min lunch när Emil sov idag hade jag tänkt, skulle ha lax och ägg "sallad"... Emil älskar ägg! Jag var nära på att börja gråta för att Emil tog tid på sig att somna... jag var rädd för att jag inte skulle få mina ägg ifred! Jösses...

Köksuppdatering... vi har isolerade väggar, med osb skivor på! Mattias skruvar på för fullt... han och pappa ska sätta dit gipsen imon! Så om det går som vi planerar så sska jag börja skruva skåp nästa helg!! Wee! Skitskoj... Ja, jag tycker det! Har sällan behövt Ikeas manualer, mer än att bara tittat igenom dem innan jag börjar... hoppas inte jag behöver dem nu heller! (Just nu är det för mörkt i köket så det går inte att ta några bilder...) Kommer nästa inlägg!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar