söndag 31 juli 2011

Min lilla kille börja bli stor

Emil är 2,5 år...  vart ta tiden vägen??

Han har börjat pratar så mycket under de senaste veckorna... han sätter händerna i midjan när han tittar på nått! Så söt!! Han visar verkligen vad han vill! Han berättar vad han ha sett... han hoppar och rullar och gå baklänges... leker med bilar! Hans kramar... så goa! Han förstår vad man menar... Han är liksom en liten vuxen! Han kommer på egna bus... och lär sig andras!!

Jag kollade på barns utveckling, bara på skoj!! För en 2-3 åring så kunde han nästan allt... han kunde lite som en 3-4 åring ska kunna också! Ungen kan han... Pigg och glad! Han kan vara sur och arg men han är ett lätt barn! Alla ha sina sidor men Emils utbrott går över ganska snabbt!

Jag älskar att ligga och titta på honom när han ska somna... undra vad han tänker på?? När jag säger att jag älskar han, så pussar han mig och kramar mig... sen rabblar han alla som han älskar!

Tiden går allt för fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar