lördag 14 april 2012

Bacill from hell

Anföll i veckan... i måndags kände  jag mig lite lustig men tänkte inte på det! På tisdag morgon (hade öppning kl 6 så det var bara att pilla sig upp) fortfarande lite lustig... när jag satte mig i bilen och började köra, mer konstig - frysen, fruktansvärt ont i kroppen och hostar och när jag hostar så gör det vansinnigt ont i luftrören. När jag väl kommer till jobbet så inser jag att jag kommer inte klara en dag då jag knappt kan stå upp. Göra frukosten är en plåga... Jag härdar ut i 3 timmar sen åker jag hem och intar soffan, där låg jag till igår eftermiddag! Då släppte det... Jag kan säga att jag ville hellre föda barn än att ha detta igen!! Inget roligt... jag lovar bacillen hade horn i pannan, svans där bak och en liten gaffel som den stack mig med! Skönt att det är över, inte riktigt på top men så gott som!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar