lördag 21 juli 2012

3 loppisar på en dag

Hihi... loppis feber! Det var loppis i hamnen... där fick Emil vispen av farmor och jag köpte micron. Båda har gått varma här hemma. Vi passade på att göra i ordning hans lilla kökshörna - en hylla över och lite så! Tyvärr var det en salig röra nu när jag var uppe så foto på det får bli en annan gång!

När jag skulle till Tess och Malin passade jag på att kör lite tidigare och svänga förbi loppisen i Jämjö också... där hittade det lilla fatet med blåa "prickar" på! Hittade en massa böcker också men Emil har så många så det fick vara idag!
Och jag hade lite tid över så det fick bli en runda till Wämöparken också... där FYNDADE jag stolen för 10 kr! Hel och fin... fynd!! Och en bok om fordon till Emil!

Alltihopa på 3 loppisar kostade mig... inte ens en 100 kr!!


My little pony pusslet är till en kompis dotter, eller mer till min kompis kanske!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar