söndag 1 juli 2012

Trädgårdsmöbler

Jag tröttnade på att verandan såg tom och trist ut... jag tjatade till mig en trip till Ikea! Egentligen tjatade jag inte jag bara sa att jag ska dit... där köpte vi bord och 2 stolar, blomma, och små lampor (halva bollar liksom) och lite annat smått och gott. En annan runda till Maxi och fixade 2 gröna ljuslyktor...
När jag sen sydde dynorna til stolarna insåg jag att jag hade tagit alldeles för lite tyg... dilemmat var att jag hade bara 2 dagar på mig innan Mattias går på semester, han måste fixa tyg innan dess (han jobbar ju ändå i Kalmar!) och kors i taket så behövde jag bara fråga snällt!!

Resultatet...

Innan... BORING!!
(Måste skryta lite, bänken till vänster har JAG gjort själv!!)


Mycket bättre...
ska se om jag hittar lite mer blommor!


Nu inväntar vi bara de varma dagarna så vi kan sitta ute och äta!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar