måndag 7 mars 2011

Ny telefon

Idag slog jag till... med en ny telefon, det blev en Sony Ericson X8! Olyckligtvis så måste den ligga på laddning i 5-6 timmar... det innebär typ tills imon bitti! Jag som vill pilla på den nu... men det ska bli skoj att komma hem imon!! Då ska jag utorska... Haha! Måste bara få ut 3 bilder från min gamla telefon- bildbevis att Mattias ha varit på Gekås i Ullared (måste ju sparas!), men vet inte riktigt hur det ska gå till???



Vi sitter ju hos Emil varje kväll när han ska sova... en fullständigt underbar stund, tycker jag! Att se Emil somna tryggt i sin säng, håller mig i handen... min lilla kille!! Jag vill bara hålla om honom men det går ju inte... Det är en stund med väldigt mycket nervarvning för mig, finns ju inte så mycket man kan göra när man sitter där i mörkret! Egentligen hade jag viljat att han kunde lägga själv där och somna... men detta funkar just nu, och alla är nöjda

Jag har ont i halsen... började vid 15:30, en sån känsla som om jag hade pratat väldigt mycket eller varit ute på fest en hel natt!! Och nu för en stund sen så böjade jag frysa... ha inte varit frisk en hel månad sen... ja, jag vet inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar