tisdag 22 mars 2011

Ont...

I ryggen!! Igår skulle jag klä på ett barn på jobbet skorna, vred lite på mig för att titta på en annan grej... När jag sen var färdig och reste på mig igen fick jag värdens kramp i hela ryggen... Aaaaaj!! Jag gick som om jag vore nyförlöst (ni vet, innan man kan räta ut ryggen igen) eller inte hunnit på toaletten...  sen satt det i hela dagen- i och ur bilen var värst, vrida på sig åt ena hållet... och sitta!!! Hade personalmöte på kvällen... kan inte precis säga attt jag var superkoncentrerad på vad vi skulle göra och vad andra sa utan satt mest och försökte hitta en bekväm ställning!! Det slutade med att jag gick och hämtade värktabletter och stod upp mot väggen!

Idag ha det varit bättre - värmedynan är kanon!! Bara jag håller mig i gående eller stående position... sitta går så där, en kort stund. Svänga åt höger i bilen är inte roligt, det liksom dra i musklerna då... aj aj!!

Min rygg behöver nog en massage... ska nog ringa ett telefonsamtal!  Och kanske lite muskelträning??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar