söndag 27 mars 2011

Köket





Jag längtar... Detta ska bort!! I maj börja vi... Huset lär vara ett stort kaos! Väggen med de 3 tavlorna på, ska förhoppningsvis bort om allt går som vi vill! Vi ha inte löst det där med att laga mat än men de löser sig! Bli samkund på pizzerian i Fågelmara i värsta fall...

Jag kommer inte baka förrän jag få min nya ugn, då ska ha bakas!! Frallor, kakor, bullar och bröd.. ska inte köpa lika mycket bröd sen, jag ska baka!!! Så småningom så ska jag ha en sån där fin Kitchen Aid också... Haha! Ska ha en frys i källarn också.

Idag började jag med förberedelserna inför renoveringen, tömde ett skåp i tv-rummet och rensade upp i gästrummet... sängplatserna gick från 4 till 1! En sopsäck full med skräp... och lite bättre ordning i garderoben i gästrummet.

Kom på att vi ha en massa vhs-filmer, vad ska man göra med dem?? Säg till om ni leta efter nån film... kan kolla om vi ha den! Ni få den/dom...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar