tisdag 1 mars 2011

Det kanske kommer en vår...

Idag har det ju varit helt underbart! Solen trängde sig fram mellan molnen... hoppas den stannar ett tag, jag behöver den!! Tog en promenad på lunchen idag, knallade runt med jackan öppen... Gött!!

Har börjat ha min stegräknare på mig om dagarna, bara på skoj... idag tog jag 12668 steg!! Passerade 10000 innan jag gick hem från jobbet. Inte illa för en latmask som jag! Man kanske är mer rörlig än vad man tror... knasigt nog så längtar jag efter en löparunda igen!

Emil har börjat med en rolig grej... han ska ha min eller Mattias hand över sitt öra! Fram för allt när han ska sova... och sen ska man helst ligga i sängen! Vilket är supermysigt... men jag hade ju helst velat att han kunde somna själv! Nu känns det lite som om det går lite fel håll... Men vi får väl ta tag i det senare, det kommer bli tillräckligt rörigt för Plutten när vi sätter igång med köket (om det nu går som vi planerar... * håller tummarna*).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar