söndag 15 maj 2011

Köket och en längtan

Just nu är det ett litet organisterat kaos här... Mattias och pappa ha slitit hårt idag, de har grävt ut en hel del av jorden i grunden för att kunna göra det bra från grunden! Just nu är det damm överallt... Vi ha försökt att torka av så mycket som möjligt men det känns dammigt ändå!
Emil slapp dammet ikväll... han sover hos farmor och farfar! Då hann vi städa av det värsta... Stackars barn, hade inte kunna vara nånstans annars!



Ute i trädgården är det också kaos... det står påsar med sågspån, diskmaskinen, sten, jorden och balkarna! och ogräs... Haha! Jaja... kunde varit värre! Det kan alltid ha varit värre...


Detta var mitt projekt i eftermiddag... lassa på släpet.  

Vi ha en liten längtan också... som vi hoppas vi kan hinna med i sommar!!


Jag måste tillägga lite...
...jag vann 75 kr på trisslotterna i fredags, ingen otur här inte!! 
...klänningen jag ska ha om 2 veckor sitter perfekt med stort P! 
...måste tillägga en sak till inlägget "Kesodieten", jag mår bättre i min magen när jag inte äter kolhydater! Kan till och med äta grejer med gluten i utan problem!

1 kommentar:

  1. Tänk vad fint det kommer bli sen när det är klart! :)

    Förresten är min blogg låst nu ett tag för jag håller på att fixa den!

    SvaraRadera