söndag 1 maj 2011

Skåpsrensning

Ingen tid att förlora... efter frukost satte jag igång! Tömde det ena skåpet efter det andra... sammanlagt 9 fulla kartonger i datarummet och i tvrummet. Plockat undan några grytor, tallrikar, bestik, glas och annat man kan tänkas behöva under de närmaste veckorna... Diskgrejerna ha fått flytta in i tvättstugan. Vi ska flytta in kyl och frys och skafferiet till datarummet så man kan ha lite grejer där.

Och sen har jag numrerat alla lådorna och skrivit på en lista vad som ligger i varje låda... ording  och reda vet ni! Annars står man säkert där och leta igenom alla lådona och hitta det man ska ha i den sista. Och tackar vet jag banankartonger, superbra! Det känns ganska tomt i köket...

Så nu kör vi igång!!!

Imon ska jag till doktorn i Kristianstad... känner mig lugn men samtidigt är jag nervös över vad han ska hitta på denna gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar