onsdag 25 maj 2011

Sugen...

Jag måste snart ha nått att tugga på... kaka!! Eller en tallrik glass... Det är 30 dagar kvar till midsommarafton, då går min och Jennys utmaning ut... Den 24 juni kl 7:00 ska Jenny och jag stå utanför Q8 macken i Jämjö och köpa en mjukglass me hallontopping! Sen ska vi mummsa hela helgen... och sommarn! Fast godis kommer jag bara äta midsommarhelgen sen får det vara bra.

Jag har också 16 arbetsdagar kvar tills jag går på semester, gutt! Jag älskar mitt jobb men nu vill jag ha sommar, slappa och bara vara! 


Nästa vecka ska jag börja med potatis, ris och pasta igen, men i väldigt små mängder och endast till lunch... Flyttar keson till kvällen! Min kropp skriker ibland efter kolhydrater! Bröd ska jag vara väldigt sparsam med... jag blir lite konstigt mätt av de, liksom "uppblåst"! Och sen ska jag ut i skogen ooch springa också... det är ju ljust rätt länge nu för tiden så det finns ingen anledning till att inte ut och springa en runda efter man har lagt Emil.

Min nya kamera kom idag... Yeay!! Började bli lite nervös att den inte skulle hinna komma innan lördag! Den är så bra! Pekskärm och allt... Jag brukar inte läsa manualen men jag få nog ta en titt i den innan helgen!

På lördag gifter sig 2 av våra närmaste kompisar sig... med varandra!! Mattias är en av bestmannarna... jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar