torsdag 7 april 2011

Herregud...

Var är min bebis?? Jag hade ju en alldeles nyssens... men i morse låg det en låååååååång liten kille i sängen!! Han måste ha vuxit de senaste veckorna... Jag fick förvisso lägga undan lite kläder för ett tag sen men ändå, men det var mer att jag var trött på dem! Han är rätt rolig, en del tröjor stl 86 är lagom samtidigt som han kan ha tröja stl 98... beroende på var den är köpt! En tröja på Lindex kan vara mindre än en från Åhlens, trots att Lindex pojkkläder är större  än genomsnittet för att pojka behöver ju utrymme att röra sig i! Skrattretande...

Jag har fortfarande ont i halsen... kännt mig halvkass hela veckan!! Idag när jag sa "Gomon" till katten så hade jag ingen röst... den ha svikit mig hela dan!! Tur att barnen på jobbet inte bryr sig om om man sjunger lite falskt... haha!! Ingen bra dag att söka till Idol... Halsen känns som om jag ha drukit en flaska whiskey. Och rätt som det är så tappar jag luften, och hostar lungan ur mig... jag hinner inte hålla för, det bara kommer! Så förlåt om jag är otrevlig... kan inte hjälpa det!! Det brukar inte sätta sig på stämbanden... lite jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar