tisdag 19 april 2011

Röntgas, allt var förstort och vad menar doktorn egentligen??

Idag la jag mig på bordet under den stora kameran... jag röntgade mina höfter/bäckenet och ryggen. Lite blandade känslor, tänk om de visar nått allvarligt... Hoppas det visa nått!! Så de inte säger att "Nehe, du Linda... du få gå och knäppa, tills du bli knäpp... då ha vi en fin liten vit skjorta till dig!"... Så farligt är det inte men väldigt irriterande!

Jag kom på att jag behöver en klänning eller liknande till påskhelgens alla middagar... Och min garderob är väldigt tråkig, det mesta ha blivit jobbkläder under vintern eller så är det linnen som det skriker "SOMMAR" om eller är det inte lagom. Körde hem till Jenny för att se om hon hade nått, det hade hon... men det var förstort!! Glädjen var stor! Haha!! En klänning som (var min) jag köpte för 3 år sen den var jättestor... det få nog bli en runda till stan efter jobbet på torsdag, ska se när jag ska fråga om de... Mattias tycker ju redan att jag aldrig är hemma, i detta hushållet är det han som är hemma-man om han få säga sitt!

Jag lämnade in prover på min mage/Crohn för ett antal veckor sen och doktor Khan och jag ha överrens om att hör han inte av sig så kan jag vara lugn... han har inte hört av sig! Men... idag låg det ett brev i brevlådan me remiss på nya prover... Ööhh va? Vad menar han med de?? Bättre doktor få man leta efter men han ha sina mindre roliga idéer ibland! Går och vänta på att ska komma med ett förslag som inte jag vill... Men vad menar jag med brevet idag?? Ska ringa till honom imon...

Kom på att det är 2 veckor till Vårruset... det kommer skita sig i år! Förra året dunderförkyld med bihålsinflammation. I år... motivationslös! Skit alltså... jaja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar