lördag 30 april 2011

Valborg

Mattias steg upp tidigt idag... idag var det hans tur att dra iväg sin kompis på svensexa!! Han var så rolig igår..."Linda, vad ska jag ha på mig?, Kan jag ha denna?, Är denna fin?, Kan man ha denna skjortan till dessa byxorna?" och så vidare... Värsta fruntimmet!! Haha! Och han säger att jag är omständig när vi ska nånstans... Hoppas de ha det roligt!

Ikväll kommer det några tjejer till mig... Sista måltiden i köket känns det som! Sista stora måltiden med gäster i alla fall... Vi ska grilla och lite så! Jag har gjort efterrätt... en kladdkaka med hallon mousse! Låter gott men en känsla av att man inte ta 2 bitar... Det blev väldigt mycket mousse, så jag ska nog frysa det som bli kvar till glass... Kan bli gott!

Det dumma är bara att Emil ha en liten febertopp just nu, 37,5 (gränsfall liksom)... vet inte varför! Han har varit ganska pigg men ganska klängig och kelen... Han kan ju få febertoppar ibland utan anledning! Men det kan vara en tand på G, hans sista (på ett tag). Jaja, vi få se...


Imon är det den stora flytta ut köket dagen... köket ska tömmas! Så vi kan börja plocka ut skåpen i borjan av nästa vecka... Nu börja vi på allvar! Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar