onsdag 13 april 2011

Tvingade mig ut...

...tillsist!! Gnällde att det var kallt, hade egentligen inte tid, jobbigt att byta om och duscha efter, barnprogrammen var lite intresanta ikväll... och allt höll på att bli inställd när jag bara hitta en sko!! Hm, så synd... Haha!

Men den andra skon kom fram och Mattias fräste åt mig att nu fick jag faktiskt bestämma mig!! Mutter mutter gick jag och tog på mig skorna och gick ut genom dörren!! Ångrar mig bittert när jag inse att det blåser svin kallt, men är för stolt för att vända om... En bit jogging och resten intervall mellan telestolparna resten av vägen hem! Absolut inte i Vårruset form men jag lite mer än om jag inte hade varit ute och sprungit ikväll!!

Det var lite roligare när Mattias hade köpt en pulsklocka till mig!!

Skönt när man väl var klar!!!

(Förlåt Jennan, men jag hade inte tänkt att ut och springa!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar